پاسخ : بالا بردن راندمان در فلای بک
http://schmidt-walter.eit.h-da.de/smps_e/spw_smps_e.html
من همیشه برای محاسبات فلایبک از این لینک استفاده میکنم. (چند باری که ازش استفاده کردم نتیجه مطلوبی گرفتم) محاسباتش به درد تولید انبوه نمیخوره چون هسته رو یه مقدار بزرگتر از حد نیاز در نظر میگیره .(البته به نظر من) ولی برای کارای اینجوری به نظرم بهترین گزینه س.
شما ماسفت 600 ولتی که گزاشتید 250 ولت جا واسه vor دارید. 50 ولت رو بزارید برای ناحیه احتیاط. 200 ولت vor در نظر بگیرید. به این ترتیب نسبت تبدیل از 4 به 6 تغییر میکنه. و در نتیجه دیوتی سایکل کمی بیشتر میشه در بار نامی و این خودش مقداری راندمان رو افزایش میده. دیوتی سایکلتون در نسبت تبدیل 4 کمی کم بود.
توجه بکن که از نرمافزارهای اختصاصی شرکت ها اتفاده بکنی به مشکل میخوری. بزرگترین مشکل هم اینه که فرکانس های کاری با هم خیلی تفاوت داره. اگر از این لینک استفاده بکنی حتما نتیجه بهتری خواهی گرفت.
در ضمن نیازی نیتس هر وقت پاسخ دادید پیغام خصوصی بفرستید. بنده هر وقت انلاین بشم موضوعات قبلی رو پیگیری میکنم.
http://schmidt-walter.eit.h-da.de/smps_e/spw_smps_e.html
من همیشه برای محاسبات فلایبک از این لینک استفاده میکنم. (چند باری که ازش استفاده کردم نتیجه مطلوبی گرفتم) محاسباتش به درد تولید انبوه نمیخوره چون هسته رو یه مقدار بزرگتر از حد نیاز در نظر میگیره .(البته به نظر من) ولی برای کارای اینجوری به نظرم بهترین گزینه س.
شما ماسفت 600 ولتی که گزاشتید 250 ولت جا واسه vor دارید. 50 ولت رو بزارید برای ناحیه احتیاط. 200 ولت vor در نظر بگیرید. به این ترتیب نسبت تبدیل از 4 به 6 تغییر میکنه. و در نتیجه دیوتی سایکل کمی بیشتر میشه در بار نامی و این خودش مقداری راندمان رو افزایش میده. دیوتی سایکلتون در نسبت تبدیل 4 کمی کم بود.
توجه بکن که از نرمافزارهای اختصاصی شرکت ها اتفاده بکنی به مشکل میخوری. بزرگترین مشکل هم اینه که فرکانس های کاری با هم خیلی تفاوت داره. اگر از این لینک استفاده بکنی حتما نتیجه بهتری خواهی گرفت.
در ضمن نیازی نیتس هر وقت پاسخ دادید پیغام خصوصی بفرستید. بنده هر وقت انلاین بشم موضوعات قبلی رو پیگیری میکنم.
دیدگاه