اطلاعیه

Collapse
No announcement yet.

ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !

Collapse
این موضوع برجسته شده است.
X
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    پاسخ : ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !

    با سلام
    هوشمند سازی اماکن با کمترین قیمت و با امنیت بالا
    امروزه تکنولوژی هوشمند سازی اماکن جز تکنولوژی های در حال توسعه و در حال پیشرفت می باشد که اگر کشوری بخواهد در این زمینه توسعه ای نداشته باشد قطعا از دیگران عقب خواهد ماند . در این تکنولوژی شرکت های زیادی دست برده اند که در محصولات مختلف در حال توسعه این موضوع می باشند . اما در ایران به دلیل حمایت نشدن و یا هر دلیل دیگر این تکنولوژی به خوبی جا نیافته است . این تکنولوژی برای ساخت نیاز به یک مغز مادر یا اپراتور کنترل کننده اصلی دارد که باید با سرعت بالا و پردازش بالا چندین کار را در یک لحظه انجام دهد و تجزیه و تحلیل کند که این موضوع باعث می شود که کارکرد و ساخت این طور محصولات یا توسعه این تکنولوژی نیاز به تجهیزات پیشرفته و یا مدارات بسیاز زیاد و برنامه های سنگین داشته باشد و همین سبب می شود که افراد به دنبال توسعه این تکنولوژی نروند . اما در این چند سال که با پیشرفت تکنولوژی کامپیوتر های کوچکی که به mini pc معروف هستند به بازار آمده اند ، میتوان از آنها در توسعه این تکنولوژی استفاده کرد . بنده پس از تحقیقات به این نتیجه رسیدم که از بین mini pc های موجود در بازار (Raspberry pi) رزبری پای بهترین گزینه برای این موضوع است . زیرا به راحتی می توان با استفاده از قدرت پردازش و امکانات آن همچون وای فای و بلوتوث که در نسخه پایانی رزبری پای قرار داده شده استفاده کرد .
    هوشمند سازی اماکن شامل یک اپراتور یا مغز مادر است که با توجه به سنسور ها و ماژول هایی که در آن مکان قرار گرفته است وضعیت هایی همانند : دما ، امنیت ، روشنایی و... را تعیین می کند و تشخیص می دهد و بر طبق آن دستوراتی را به انواع وسایل مانند لامپ ، گاز ، آیفون و ... می دهد تا وضعیت آن مکان به باب میل ما باشد .
    این تکنولوژی حتی می تواند امنیت یک مکان را زیر نظر داشته باشد و با پردازش خود تصمیماتی را در آن لحظه برای بهتر کردن آن وضعیت انجام دهد .
    برای مثال خانه شما مجهز به این تکنولوژی (IOT) است . شب همه افراد خانه خواب هستند . ایجاد شدن نقص فنی در بخاری یا خارج شدن لوله بخاری باعث می شود که گاز کربن مونوکسید (قاتل خاموش ) در خانه بخش شود و باعث مرگ و یا فلج شدن افراد خانه شود . اما این سیستم (IOT) با استفاده از سنسور خود این گاز را تشخیص داده و اول زنگ هشدار زده و سپس فن هوایی که به این سیستم وصل است را که قبلا به هواکش وصل شده است هوای خانه را عوض کرده و از مسمومیت و فلج شدن و مرگ افراد جلوگیری می کند .
    یا مثالی دیگر می توان به تنظیم روشنایی خانه بر اساس عادت همیشگی شما اشاره کرد که توسط این سیستم انجام می شود .
    از قابلیت های مهم این سیستم به تشخیص چهره از دوربین آیفون خانه است .
    فرصت های تجاری :
    هم اکنون شرکت های زیادی در حال کار بر روی این تکنولوژی هستند و با توسعه محصولات خود جای خوبی در بازار های جهانی پیداه کرده اند .
    حال ما می توانیم حتی اگر شده در داخل کشور و در بازار داخل کشور این تکنولوژی را توسعه دهیم . بسیار آسان خواهد بود و بسیار کم هزینه .

    دیدگاه


      #32
      پاسخ : ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !

      بردهای بیگل بن و مخصوصا سری های اخر اون ها امکانات پردازشی جالب دارند
      یکی از پروژهای جذاب این برد ها ساخت یه logic analyzer با این برد ها هست.
      به خاطر ویژگی خاصی که پردازنده های این بردها دارند میشه به فرکانس نمونه برداری چند صد مگ هم رسید. علاوه بر اون چون حافظه بالایی دارند میشه تعداد زیادی نمونه رو ذخیره کرد.

      دیدگاه


        #33
        پاسخ : ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !

        با سلام

        ایده : Mini Pc برای کمک به زندگی راحت تر

        تمایل دارم شب قبل از خواب برنامه ی فردا را مرتب کنم و موقع خواب نگرانی از بابت تنظیم ساعت گوشی ، خاموش کردن چراغ های منزل ، تلوزیون ، مودم ، پکیج ، قفل کردن در ، بررسی وضعیت ماشین و ... نداشته باشم .
        صبح ، هنگام بیدار شدن دوست دارم در ساعت مقرر به صورت طبیعی زمانی که سیکل خوابم در خواب سبک قرار داره با روشن شدن محیط و تنظیم دمای محیط از خواب بیدار شده و از ساعت و تاریخ و وضعیت هوا مطلع شوم و برنامه ی روزم در دسترسم باشه .
        در هنگام خروج از منزل متناسب با شرایط آب و هوایی روز بردن چتر یا لباس مناسب به من یادآوری بشه و در خانه سیستم امنیتی منزل از آتش سوزی و سرقت ، خانه را حفظ کند . زمانی که مسافرت یا سر کار هستم از مراجعات و تماس های خانه آگاه باشم.
        یک فضای ذخیره سازی ابری شخصی داشته باشم شامل کتاب ها و مراجع مورد نیازم که با استفاده از تلفن همراهم و اینترنت بتوانم اطلاعاتم را همیشه ایمن و با هزینه ی بسیار پایین در دسترس داشته باشم .

        و بسیاری از موراد دیگر که متن را بسیار طولانی خواهد کرد .


        لطفا به موارد ذکر شده به عنوان تنبلی نگاه نکنید
        ، بلکه هدف آزاد کردن فکر و ذهن از امور جاری و روزمره ی زندگی برای استفاده ی بهتر و رهایی از بخشی از دقدقه ها برای زندگی بهتر است .
        از ذکر موارد فنی و مهندسی هر مورد اجتناب کردم چرا که انجمن تخصصی است و دوستان خودشان از روش های متعددی برای ساخت و عملی کردن هر مورد آگاه هستند .

        - در حال حاضر این پروژه ی شخصی من هست که به تدریج در وقت های آزادم در حال انجام آن هستم ، فعلا یک Caller Id ساختم با قابلیت تشخیص کیفیت هوا ، میزان گاز مونواکسید کربن ، دما و رطوبت ، که اطلاعات تماس های خانه با زمان و تاریخ همراه با شرایط محیطی داخل خانه را ثبت می کند (به زودی قابلیت گزارش این موارد از طریق IP داخلی و بعد با ربات تلگرام نیز به آن اضافه می کنم)
        برای قسمت های دیگر خانه ، دورین جلوی در ، پکیج ، کولر ، لامپ ها ، تلوزیون و ... نیز مطالعه کردم و برنامه هایی دارم که به تدریج با محیا شدن امکانات و زمان انجام می دهم .

        Mini Pc مد نظر من بین موارد در دسترس به ترتیب اولویت Tinker Board Asus و سپس Raspberry Pi 3 می باشد . این دو به علت وجود منابع ، جامعه ی کاربران و کیفیت بیشتر و همچنین توانایی بهتر در نصب سیستم عامل ها ، بلاخص windows core و اجرای Visual Studio انتخاب های مناسبی هستند . مقایسه و دلایل تخصصی و دقیق بین این دو برد را در ادامه ذکر می کنم:

        برای ارتباط با اشیا و دورین های مختلف در نظر دارم از ارتباط وای فای استفاده کنم ، Tinker Board Asus توانایی نصب آنتن خارجی وای فای را دارد ، به همین دلیل برد بیشتر و توانایی بهتری ارائه می کند ، راهکار دومم استفاده از یک روتر دو آنتن است که مساحت حدود 500 مترمربع را جواب می دهد که باز Tinker Board Asus به علت داشتن پورتGb LAN با منبع درگاه اختصاصی و باس غیراشتراکی عملکرد مداوم شبکه را بهتر می کند. همچنین به علت شیلد فلزی روی چیپ Wifi تداخل کمتر و کیفیت بهتری ارائه می کند .
        ترجیها برای ارائه ی اطلاعات تاریخ ، ساعت ، آب و هوا و موارد مشابه تمایل دارم از فرامین و گزارش های صوتی استفاده کنم ، که با استفاده از Api های گوگل و میکروسافت این امر ممکن است ، Tinker Board Asus علاوه بر خروجی HD صدا ؛ ورودی صدا را نیز پشتیبانی می کند .
        از نظر قدرت پردازش ، مقدار رم ، خواندن و نوشتن اطلاعات USB و SD نیز Tinker Board انتخاب بهتری است .
        البته میزان بودجه ی در دسترس و همچنین برد های موجود آن زمان نیز در انتخاب نهایی من نقش خواهند داشت .

        با تشکر فراوان از دوستانی که با صرف وقت تا انتها این مطلب را مطالعه فرمودند .
        امیدوارم که مورد توجه و استفاده قرار گیرد.
        با تشکر

        پ .ن : دوستان علاقه مند شاید این Mini Pc برایشان جالب باشد . (LattePanda Alpha) https://goo.gl/cRkRYD
        جدیدترین ویرایش توسط Quantum.; ۰۲:۱۱ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱.

        دیدگاه


          #34
          پاسخ : ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !

          من اگه پول داشتم که رزبری پای ۳ بخرم حتما باهاش یه ربات
          تشخیص چهره با پردازش تصویر درست می کردم درسته یه مدت طول میکشه! ولی مطمئنن درستش می کنم

          دیدگاه


            #35
            پاسخ : ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !

            سلام
            ایده من در مورد استفاده از کامپیوترهای تک بردی در بالن هست. به خصوص استفاده از رزبری زیرو W که هم ابعاد کوچیکی داره هم کانکتور دوربین میخوره.
            یک دونه رزبری زیرو با یک دوربین و ماژول GPS رو میگذارم تو باکس متصل به بالن و می فرستم هوا



            از تصاویری که میفرسته در جاهای مختلف میشه استفاده کرد. علت انتخاب این برد اینه که اولا دوربین بهش وصل میشه و میتونه تصاویر را ارسال و پردازش کنه
            ثانیا چون کانکتور usb میخوره میشه بهش حافظه و مبدل های ارتباطی موجود در بازار رو متصل کرد
            در ضمن هم مصرفش کمه هم و زن کمی داره و نیاز به منبع تغذیه سنگین و قوی نداره
            در مورد کابرد این بالن ها هم این عکس هست که از این سایت گرفته شده : http://apc.vision/aerial-imaging
            مثلا یکی از کاربرداش بالن های ارتفاع بالاس که در هواشناسی کاربرد داره یا حتی میشه عکس هایی که از اون بالا گرفته میشه رو به قیمت های خوبی فروخت





            به علاوه اگه یکسری موتور کورلس کوچیک به بالن متصل بشه و بشه با بلوتوث برد رزبری کنترلش کرد میتونه جنبه سرگرمی هم پیدا کنه یک چیزی شبیه این



            جدیدترین ویرایش توسط aminta; ۲۳:۱۹ ۱۳۹۶/۱۰/۱۰.

            دیدگاه


              #36
              پاسخ : ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !

              با سلام خدمت شما
              متاسفانه من دانشش رو ندارم ولی یه ایده دارم که فکر میکنم اگر خوب کار بشه میتونه تجاری سازی هم بشه
              ایده مورد نظر: اسیلوسکوپ پرتابل یا کارت اسیلوسکوپ
              توضیح طرح: با استفاده از یک برد Raspberry-Pi میشه یک اسیلوسکوپ همراه ساخت که فکر میکنم پاسخگوی نیاز بسیاری از علاقه مندان به الکترونیک است که توانایی خرید دستگاه های گران قیمت اسیلوسکوپ رو ندارند و البته نیاز اونها هم در حد کارکرد های این دستگاه هست. به نظر من میشه هم به صورت یک واحد یکپارچه ساخت که هم دارای نمایشگر باشه و هم امکانات بیشتری از قیبل فنکشن ژنراتور و ... داشته باشه و هم میشه بدون نمایشگر ساخت و تصاویر رو از طریق شبکه یا USB یا وای فای به لپتاپ انتقال داد که اینجوری هزینه ساخت هم پایین تر میاد
              قبلا با استفاده از رسپری پای اسیلوسکوپ ساخته شده که نمونه ای از اون توی این وب سایت هست.
              مینی کامپیوتر مورد استفاده: برد Raspberry-Pi
              بازار هدف: همه علاقه مندان به الکترونیک که تازه قصد شروع کار با اسیلوسکوپ رو دارند و نمیتونن خیلی روی خرید دستگاه های گران قیمت سرمایه گذاری کنن و شاید به همه قابلیت های چنین دستکاه های گران قیمتی هم نیاز نداشته باشند و این برد بتونه بسیاری از نیاز های اونها رو رفع کنه.
              جدیدترین ویرایش توسط younes_ysf; ۱۰:۵۸ ۱۳۹۶/۱۰/۰۸.
              مرحوم آیه الله العظمی فاضل لنکرانی:
              من پنجاه سال است که دارم اسلام میخوانم بگذار چکیده اش را برایت بگویم :
              واجبات را بجای آور بجای مستحبات تا میتوانی به کار مردم برس و کار مردم را راه بینداز . اگر در قیامت کسی از تو سوال کرد بگو فاضل گفته بود.

              دیدگاه


                #37
                پاسخ : ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !

                اتوماسیون تابلو برق های کنترل صنایع کوچک و اتوماسیون سازی کارگاه ها در مقیاس کوچک


                مینی پی سی مناسب : Raspberry Pi 3
                َشرح ایده : در صنایع و گارگاه های کوچک معمولا برای کنترل کارگاه از تابلو برق های مجتمع استفاده می شود که توسط اپراتور کنترل می شود .
                برای مثال در یک کارگاه کوچک پخت آسفالت نیاز هست تا یک اپراتور از شروع کار تا شب معمولا دکمه های زیادی رو فشار بده تا مقادیر معینی قیر ماسه با هم مخلوط شوند این کار هر روز حدود شاید 100 بار یه فرایند تکراری و ساده با حداکثر 20 مرحله انجام بشه . چندین فاکتور مانند دما , وزن , رطوبت , کنترل بشه
                این کار شدیدا هم اپراتور را اذیت می کند وخستگی و اشتباهات انسانی و بی دقیقتی بر محصول نهایی تاثیرات منفی زیادی دارد ...
                حتی به دلیل بی توجهی اپراتور امکان آسیب های زیاد بر تجهیزات نیز ممکن است و استهلاک را شدیدا بالا می برد .
                میشه با یه مینی پی سی ساده کارکاه های کوچکی که توان مالی نو سازی تجهیزات کلی خود را ندارد با هزینه ای اندک شاید در کل (1 م تومن !) بتونند یه کارگاه معمولی را کاملا اتوماسیون کنن و کیفیت محصولات نهایی هم به خوبی افزایش یابد .
                این کار شاید با یه اسکریپت !!! (پایتون ) هم کاملا قابل اجرا باشد
                نمونه صنایع که قابلیت اجرا دارد : 1- تولید انواع بتن ( نمونه های قدیمی که در کشور به صورت دستی موتور و سنور ها کنترل می شوند فراوانند) 2- معادن تولید انواع سنگ ریزه و ماسه 3- کارخانه های آسفالت 4- ...
                با کمک چندین ماژول با کیفیت می تون با برنامه نویسی نه چندان پیچیده به خوبی دما و رطوبت فاکتور و فشار و فاکتور دیگر را بادقت بسیار نسبت به نوع دستی (انسانی ) اجرا کرد .
                این کاملا عملی است و بنده چندین بار این موضوع را از زوایای گوناگون بررسی کردم ( البته باید صاحب صنایع خصوصی نیز به جوان ها اعتماد کنند ) .

                دیدگاه


                  #38
                  پاسخ : ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !

                  با سلام ایده من که کاملا هم عملی هست ایده ی طراحی یک ماشین و هواپیمای مدل و رایوکنترل هست(درون هم میشه ساخت من باهاش هواپیامای rc می سازم) که با استفاده از یک رزپبری یا tinker میشه گوشی رو به عنوان یه کنترلر برای این دستگاه ها قرار داد و کارهای زیبایی رو باهاش انجام داد مثلا میشه توسط یه ماژول دوبین تصویر رو بر روی یک گوشی انتقال داد. و یا با میکروفون صدای محیط رو ضبط کرد
                  حالا روش کار به چه صورت هست؟میشه رپبری رو به عنوان یک سرور تصور کرد با استفاده از hotspot یا اتصال به یک مودم قوی ارتباط بی سیم رو باهاش قرار کرد و دقیقا مانند یک سرور با داشتن ip رپبری باهاش صحبت کرد که چه کاری رو انجام بده قسمتی از کد نویسی این پروژه رو انجام دادم(و از قابل انجام بودنش کاملا مطمعن هستم) این ایده می تونه به تولید انبوه برسه و حتی میشه با یک ماژول 3g حتی محدودیت سیگنال wifi رو هم از بین برد من برای این طرح نیاز به یه tinker دارم (با رزپبری هم میشه) حتی پین های رزپبری رو هم برای کنترل servo ها چک کردم و اوکی هست این ایده رو میشه با رپبری zero w و حتی nodemcu اجرا کرد ولی در واقع با tinker میشه بهترین نتیجه رو گرفت و نتیجه با رزپبری zero w دیدنی میشه به نظرم ایده ی جالبیه نه؟
                  از این ایده میشه در زمینه های تفریحی با اتصال گوشی به یک عینک واقعیت مجازی تجربه ی جالبی رو به کاربر داد(میشه ماژول دروبین رو روی یک servo قرار داد و تکون داد)
                  و کلا توسعه های زیادی میشه رو روش داد من تجربه ی rc رو دارم و میشه وسایلی مانند دودزا و.. رو سوار این وسیله کرد وکمک رسانی به مردم در شرایط بحرانی مانند زلزله و.. استفاده کرد
                  جدیدترین ویرایش توسط ariyankj; ۱۱:۲۳ ۱۳۹۶/۱۰/۱۱. دلیل: تصحیح کلمه ی tinker

                  دیدگاه


                    #39
                    پاسخ : ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !

                    با سلام
                    ایده من اینه که از مینی پیسی ها یه دستیار شخصی همه کاره بسازیم این ایده خیلی کاربردیه به خصوص واسه ماها که مهندسیم .خب یک مهندس به چه چیزایی نیاز داره ؟؟ متر.مولتی متر.دماسنج.نورسنج.بعضی وقت هانیاز داره که راحت وارد یک شبکه بشه وبانک اطلاعاتی که اطلاعاتش ذخیره شه وبعضی وقتها به رطوبت سنج و خیلی چیزای دیگه ...
                    خب خیلی راحت میتونه همه ی چیزایی که نیاز داره رو باچند تا سنسور ساده تویه مینی پیسی جمع کنه و هروقت خواست ازشون استفاده کنه برای مثال می تونیم با وصل کردن یک ماژول دما به یک رسبری دما رو راحت اندازه گیری کنیم و تویه یک دیتا بانک ذخیره کنیم و هر وقت دلمون خواست ازش استفاده کنیم یانه اصن به یک شبکه وصلش کنیم راحت بین چند نفر دیگه به اشتراک بزاریم .یا میتونیم با uart به بعضی مدارات وصل شیمو اونارو تست کنیم .
                    به نظر من بهترین مینی پیس برای اینکار رسبریه چون اپن سورس هستش ومیتونیم اونو برای خودمون شخصی سازیش کنیم و gpio پین داره و میتونیم اونو به انواع و اقسام ماژول ها و سنسور ها متصل کنیم .
                    پس اگر در مورد خرید رسبری دو دلید همین الان بخرید به جای حمل کردن یک کیف ابزاروو یه عالمه دردسر یک رسبری رو حمل کنید .

                    دیدگاه


                      #40
                      پاسخ : ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !



                      دلیل: ادغام دو پست برای جلوگیری از اسپم

                      می توان از مینی پی سی ها در اتوماسیون منزل و محیط کار bms کمک گرفت. مثلاً برای کنترل تردد افراد به مکانهایی که افراد خاص اجازه رفت و آمد دارند مانند موتورخانه ها و آرشیو و ... یا طراحی پارکینگ هوشمند که شماره پلاک خودروها رو ثبت می کند و با محاسبه ساعت ورود و خروج مبلغ را از کارت پارک نصب شده بر روی شیشه خودرو با فناوری rfid کسر کند
                      برای اجرای این پروژه ها می توان از رزبری پای زیرو به همراه دوربین بهره گرفت

                      دیدگاه


                        #41
                        پاسخ : ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !

                        مرسی از همه دوستان که دارن ایده میدند.
                        حدود یک هفته از این طرح میگذره و عمدا هیچ صحبت و نظری از طرف ECA داده نشده تا روند اولیه کار شکل بگیره.
                        امروز 4 صفحه اول موضوع بررسی خواهند شد و طرح های بهتر انتخاب خواهند شد و برای تکمیل شدن طرح و یا هدیه دادن باهاشون صحبت خواهیم کرد و البته منتظر ایده های جدیدتر هستیم.
                        شاید نشه اسم این کار رو استارت آپ گذاشت ولی قطعا از خیلی از استارت آپ ها فرمالیته موجود در کشور پربازده تر خواهد بود و من بر این مهم معتقدم که وجود بستر مناسب برای پرورش علم بسیار نقش مهمی در شکوفایی ایده ها دارد.

                        در نهایت بسیار از همکاری شما عزیزان خوشحالم و منتظر ادامه بحث هستم

                        دیدگاه


                          #42
                          پاسخ : ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !

                          سلام
                          با یه مینی پی سی و یه کواد میشه با پردازش تصویر کارای توپی انجام داد ... مثل نقشه برداری دقیق از یه ناحیه... یا حتی ردیابی یه شئ بخصوص که میتونه کاربرد های خاص خودشه داشته باشه ... مثلا ردیابی مسیر حرکت ...
                          ! Life doesn't get easier , you just get stronger

                          دیدگاه


                            #43
                            پاسخ : ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !

                            نوشته اصلی توسط امیرعلی بلورچیان نمایش پست ها
                            مرسی از همه دوستان که دارن ایده میدند.
                            حدود یک هفته از این طرح میگذره و عمدا هیچ صحبت و نظری از طرف ECA داده نشده تا روند اولیه کار شکل بگیره.
                            امروز 4 صفحه اول موضوع بررسی خواهند شد و طرح های بهتر انتخاب خواهند شد و برای تکمیل شدن طرح و یا هدیه دادن باهاشون صحبت خواهیم کرد و البته منتظر ایده های جدیدتر هستیم.
                            شاید نشه اسم این کار رو استارت آپ گذاشت ولی قطعا از خیلی از استارت آپ ها فرمالیته موجود در کشور پربازده تر خواهد بود و من بر این مهم معتقدم که وجود بستر مناسب برای پرورش علم بسیار نقش مهمی در شکوفایی ایده ها دارد.

                            در نهایت بسیار از همکاری شما عزیزان خوشحالم و منتظر ادامه بحث هستم
                            سلام میشه طرح های برتر و اعلام کنید که همه ببینند؟؟

                            دیدگاه


                              #44
                              پاسخ : ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !

                              با سلام خدمت دوستان به عنوان دومین ایده برای مینی کامپیوتر ها می*توان به استفاده از یک رزبری پای ۳ به عنوان سرور استفاده کرد و اطلاعات سایت و یا وبلاگ توت را روی اون قرار داد و بدون پرداخت هزینه به شرکت های هاستینگ ، یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد برای خودتون دست و پا کرد.

                              دیدگاه


                                #45
                                پاسخ : ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ..... مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !

                                با سلام ، به عنوان سومین ایده در این رابطه استفاده از مینی کامپیوتر اینتل موجود در همین سایت به جای استفاده از ipc یا همان کامپیوترهای صنعتی در مانیتورینگ پروسه های صنعتی و نصب نرم افزار های مانیتورینگ مانند WinCC بر روی آن می*باشد. این کار هم باعث کمتر شدن حجم اتاق کنترل و هم پایین آمدن هزینه پروژه میشود و با خرید یک تلویزیون LED به جای مانیتورهای گران قیمت و یک مینی کامپیوتر اینتل مجهز به ویندوز 8.1 می*توان پروسه را مانیتورینگ و کنترل نمود .
                                با تشکر

                                دیدگاه

                                لطفا صبر کنید...
                                X